Інформаційна довідка про розгляд запитів на публічну інформацію в Житомирській районній державній адміністрації у 2019 року
З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
З 1 січня по 28 грудня 2019 року до Житомирської райдержадміністрації надійшло100 запитів на публічну інформацію.
За категорією запитувачів отримано:
- 80 – від фізичних осіб;
- 12– від юридичних осіб;
- 8 – від громадських організацій.
Основна інформація, яка цікавила запитувачів: аграрна політика та земельні відносини, надання пільг, ремонт доріг.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:
- електронною поштою – 78;
- поштою – 11;
- особисто – 11.
На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.