Звернення громадян
Прийом звернень, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян проводиться Відділом документообігу, звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації:
- надіслане поштою на адресу: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1;
- надане безпосередньо до Відділу документообігу, звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1, каб. 212.
Подати звернення також можна такими шляхами:
- викладене усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому;
- надіслане електронне звернення у спосіб:
а) надіслати звернення на електронну пошту: rda@zhtrda.zht.gov.ua
б) заповнити Форму для зворотнього зв'язку розміщену на головній сторінці веб-сайту райдержадміністраці.
в) написавши "Звернення до посадовця" на головній сторінці сайту райдержадміністрації.
Зразки написання заяв
Інформаційні довідки щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Законодавство
► Закон України "Про доступ до публічної інформації"
► Закон України "Про звернення громадян"
► Закон України "Про інформацію"
► Закон України "Про захист персональних даних"
► УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
► УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації"
► ПОСТАНОВА КМУ від 14 квітня 1997 р. № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа"
► ПОСТАНОВА КМУ від 4 січня 2002 р. № 3 "Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади"
► ПОСТАНОВА КМУ від 24 вересня 2008 р. N 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"
Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом січня - березня 2024 року
Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 2023 року
Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом січня - червня 2024 року
Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом січня - вересня 2024 року