Звернення громадян
Прийом звернень, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян проводиться Відділом документообігу, звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації:
- надіслане поштою на адресу: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1;
- надане безпосередньо до Відділу документообігу, звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1, каб. 212.
Подати звернення також можна такими шляхами:
- викладене усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому;
- надіслане електронне звернення у спосіб:
а) надіслати звернення на електронну пошту: rda@zhtrda.zht.gov.ua
б) заповнити Форму для зворотнього зв'язку розміщену на головній сторінці веб-сайту райдержадміністраці.
в) написавши "Звернення до посадовця" на головній сторінці сайту райдержадміністрації.
Інформаційні довідки щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Законодавство
► Закон України "Про доступ до публічної інформації"
► Закон України "Про звернення громадян"
► Закон України "Про інформацію"
► Закон України "Про захист персональних даних"
► ПОСТАНОВА КМУ від 24 вересня 2008 р. N 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"