Житомирська районна державна адміністрація
Житомирська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Звернення громадян

Прийом звернень, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян проводиться Відділом документообігу, звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації:

  • надіслане поштою на адресу: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1;
  • надане безпосередньо до Відділу документообігу, звернень громадян та контролю апарату райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1, каб. 212.

Подати звернення також можна такими шляхами:

  • викладене усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому;
  • надіслане електронне звернення у спосіб:

а) надіслати звернення  на електронну пошту: rda@zhtrda.zht.gov.ua

б) заповнити Форму для зворотнього зв'язку розміщену на головній сторінці веб-сайту райдержадміністраці.

в) написавши "Звернення до посадовця" на головній сторінці сайту райдержадміністрації.

Зразки написання заяв


enlightened Інформаційні довідки щодо організації роботи зі зверненнями громадян


Законодавство

Закон України "Про доступ до публічної інформації"

Закон України "Про звернення громадян"

 Закон України "Про інформацію"

Закон України "Про захист персональних даних"

► УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

► УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації"

► ПОСТАНОВА КМУ від 14 квітня 1997 р. № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа"

ПОСТАНОВА КМУ від 4 січня 2002 р. № 3 "Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади"

ПОСТАНОВА КМУ від 24 вересня 2008 р. N 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"


Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом січня - березня 2024 року

Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 2023 року

Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом січня - червня 2024 року

Інформаційно-аналітична довідка про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом січня - вересня 2024 року

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь