Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Житомирській районній державній адміністрації у січні-березні 2021 року
З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
З 1 січня по 31 березня 2021 року до Житомирської райдержадміністрації надійшло 17 інформаційних запитів.
За категорією запитувачів отримано:
- 10 – від фізичних осіб;
- 5 – від юридичних осіб;
- 2 – від громадських організацій.
Основна інформація, яка цікавила запитувачі: аграрна політика та земельні відносин , надання пільг, інше.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:
- електронною поштою – 5;
- поштою – 12.
На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.