Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Житомирській районній державній адміністрації у січні-червні 2020 року
З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
У I півріччі 2020 року до Житомирської райдержадміністрації надійшов 31 інформаційний запит.
За категорією запитувачів отримано:
- 6 – від фізичних осіб;
- 18 – від юридичних осіб;
- 7 – від громадських організацій.
Основна інформація, яка цікавила запитувачів: аграрна політика та земельні відносин, розмір заробітної плати державних службовців, надання пільг, інші питання.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:
- електронною поштою – 26;
- поштою – 3;
- особисто – 2.
На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.