Житомирська районна державна адміністрація
Житомирська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ НАЧАЛЬНИКА ЖИТОМИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЮРІЯ ТАРАСЮКА ЗА ПІДСУМКАМИ РОБОТИ У 2023 РОЦІ

Дата: 26.01.2024 11:05
Кількість переглядів: 42

Фото без опису

ВСТУП

Житомирська районна державна адміністрація, здійснюючи делеговані та власні повноваження, у 2023 році спрямовувала свою діяльність на виконання положень Конституції України та законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», забезпечення реалізації заходів, визначених актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації та власних розпорядчих документів.

Відповідно до статті 4 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій» Житомирська районна державна адміністрація та голова Житомирської районної державної адміністрації набули статусу районної військової адміністрації та начальника районної військової адміністрації.

Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Житомирська районна військова адміністрація отримала повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави.

 З 24 лютого 2022 року всі зусилля Житомирської районної військової адміністрації були направлені на допомогу Збройним Силам України, виконання мобілізаційних заходів, збереження стабільної суспільно-політичної та соціально-економічної ситуації на території району, недопущення панічних настроїв, формування патріотичних почуттів у громадян та допомога внутрішньо переміщеним особам, які розмістилися на території району. З Житомирською районною радою, сільськими, селищними, міськими головами району було налагоджену тісну співпрацю та взаємодію з виконання цих питань.

ЗВІТ ЖИТОМИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

За сприяння начальника Житомирської районної військової адміністрації у 2023 році було проведено наступну роботу:

За напрямком управління персоналом

Організацію роботи з персоналом в апараті райдержадміністрації здійснював сектор управління персоналом відповідно до річних та квартальних планів роботи.

Станом на 31 грудня 2023 року гранична та штатна чисельність працівників Житомирської райдержадміністрації – 220 одиниць (36 – в апараті, 184 - у структурних підрозділах). Фактично працює 149 працівників (141 – державних службовців, 8 – не державних службовців).

Конкурси на зайняття вакантних посад державної служби в райдержадміністрації не проводилися, так як з 24 лютого 2022 року призупинена робота Єдиного порталу вакансій державної служби на період воєнного стану.

Підготовлено документи:

– для призначення 9 державних службовців;

– для звільнення 5 державних службовців.

Підготовлено проєкти розпоряджень начальника районної військової адміністрації та наказів керівника апарату райдержадміністрації:

– про встановлення надбавки за вислугу років – 9 державним службовцям;

– про надання різних видів відпусток – 24 працівникам райдержадміністрації.

Надіслано документи для проведення спеціальної перевірки 13 державних службовців райдержадміністрації, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «Б».

Забезпечено проведення класифікації посад державної служби категорій «Б» і «В» в райдержадміністрації.

Здійснювався облік військовозобов’язаних відповідно до вимог чинного законодавства. Підготовлено звіт по бронюванню військовозобов’язаних райдержадміністрації у 2023 році.

Щодо забезпечення розгляду звернень громадян

Заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян у Житомирській райдержадміністрації протягом січня-грудня 2023 року проводились у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

Протягом січня-грудня 2023 року до Житомирської районної військової адміністрації надійшло 2238 звернень громадян, що на 12% більше порівняно з аналогічним періодом 2022 року.

Розпорядженням голови Житомирської районної державної адміністрації від 29.12.2022 № 217 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян в Житомирській районній державній адміністрації на 2023 рік» (зі змінами) затверджено графік, яким передбачено проведення особистих та виїзних прийомів громадян посадовими особами. Графік прийому доведений до відома громадян.

Протягом 2023 року головою районної військової адміністрації проведено 20 особистих прийомів та 14 виїзних прийомів громадян. Розглянуто та надано відповідь на 46 звернень громадян.

Для інформування населення району в приміщенні районної державної адміністрації та у засобах масової інформації розміщена інформація про урядову телефонну «гарячу лінію» та «гарячу лінію» райдержадміністрації, яка працює щоденно згідно розпорядку роботи РДА (тел.424688, 424703). За звітний період на «гарячу лінію» начальника районної військової адміністрації звернулося 20 жителів району. Усі звернення, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» зареєстровані та опрацьовані.

За результатами аналізу виду звернень з’ясовано, що у звітному періоді до Житомирської районної військової адміністрації надійшло: письмових звернень 2194, усних – 44. За видами: заяв –2236, скарг –2. За суб’єктом: індивідуальних – 2216, колективних - 22. За результатами розгляду позитивно вирішено 1343 звернень громадян. Надано роз’яснення на 851 звернення, 44 перебуває на розгляді.

Переважна більшість звернень громадян стосувалася надання матеріальної, гуманітарної допомоги, соціальних виплат найменш захищеним верствам населення.

Розподіл звернень за галузями:

Соціальна політика. Соціальний захист населення:

– отримання соціальних виплат, субсидій – 1574;

Комунальне господарство:

– благоустрій територій, будівництво та ремонт доріг – 73;

– теплопостачання – 5;

– електропостачання – 16;

– газопостачання – 18;

– водопостачання, водозабезпечення –14;

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 82;

Діяльність органів місцевого самоврядування – 12.

Найбільше звернень надійшло від:

– Коростишівської громади – 171;

– Любарської громади – 154;

– Хорошівської громади – 136.

Найменше звернень надійшло від:

– Вишевицької громади – 12;

– Харитонівської громади – 11.

При військовій адміністрації утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої було проведено 11 засідань.

Керівництвом районної військової адміністрації взято під особистий контроль розгляд письмових та усних звернень, які надходять від жінок, яким присвоєно почесне звання „Мати–героїня”, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, учасників АТО, громадян із тимчасово окупованих територій інших категорій громадян.

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до районної військової адміністрації.

На всі звернення, що надійшли до Житомирської районної військової адміністрації протягом січня-грудня 2023 року надано відповіді у встановлені законодавством терміни.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації.

Щодо проведених колегій Житомирською райдержадміністрацією

У 2023 році у зв’язку з продовженням строку дії воєнного стану було проведено 1 засідання колегії Житомирської райдержадміністрації.

Питання, які виносились на колегію:

  1. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2023 року.
  2. Про стан здійснення виконавчими органами та посадовими особами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», за І півріччя 2023 року.

Сектор фінансів

Незважаючи на пов’язані з воєнним станом зміни в бюджетному і податковому законодавствах, за результатами 2023 року в цілому досягнуто перевиконання запланованих показників доходів бюджету.

Так, до загального фонду районного бюджету (без урахування трансфертів) надійшло 295,7 тис.грн. Виконання забезпечено на 136,28%. Перевиконання склало 78,7 тис.грн.

Всього до загального фонду районного бюджету за 2023 рік надійшло 3 601,5 тис.грн, що становить планових показників 95,45%.

Основну питому вагу у власних надходженнях загального фонду становили інші надходження 107,95% (77,6 тис.грн.).

Загальний фонд районного бюджету також сформували: орендна плата за водні об'єкти -108,79%, (83,3 тис.грн.), надходження від орендної плати за користування майновим комплексом -164,73% (112,8 тис.грн.), частина прибутку комунальних установ, що відраховуються до відповідних бюджетів - 9,4% (14,7 тис.грн), плата за надання адміністративних послуг-3,1% (4,9 тис.грн.), податок на прибуток комунальних установ -1,4% (2,2 тис.грн.).

До спеціального фонду районного бюджету (без урахування трансфертів) надійшло 1 638,7 тис.грн. Виконання забезпечено на 141,18%. Перевиконання склало 478,0 тис.грн. Це надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством.

Всього до спеціального фонду районного бюджету за 2023 рік надійшло З 607,8 тис.грн., що становить 114,15% планових показників

За результатами 2023 року районним бюджетом проведено видатків на загальну суму 13 230,3 тис.грн., з яких 10 261,2 тис.грн склали видатки - загального фонду та 2 969,0 тис.грн.- спеціального фонду.

Юридичний напрямок

Юридичним відділом райдержадміністрації перевірялись проєкти розпоряджень начальника районної військової адміністрації та накази керівника апарату районної державної адміністрації на відповідність вимогам законодавства України. Надавались правові консультації та роз’яснень з питань, пов’язаних із діяльністю райдержадміністрації, в тому числі із земельного законодавства. Приймалась участь у розгляді судових справ у судах України всіх інстанцій у справах, стороною в яких є Житомирська райдержадміністрація.

Вжиті заходи щодо врегулювання питання про передачу земельних ділянок, які перебувають у межах територіальних громад та стосовно яких немає заборон щодо передачі, з державної власності у комунальну, з подальшою реєстрацією права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Розглядались клопотання комунальних підприємств і установ, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) та міських, селищних, сільських рад Житомирського району з питань бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час.

Проводились заходи щодо відчуження земельних ділянок для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності з подальшим їх наданням в постійне користування НЕК «Укренерго» для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування ПЛ 750кВ Рівненська АЕС-Київська та заходу ПЛ 750 кВ Хмельницька АЕС – Чорнобильська АЕС на ПС 750 кВ «Київська».

Також, Юридичний відділ здійснював розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, адвокатських запитів, запитів на публічну інформацію.

За напрямком інформаційної діяльності 

Протягом звітного періоду на офіційній сторінці ЖРДА в мережі Фейсбук та на офіційному вебсайті ЖРДА розміщувалася актуальна інформація як районного, так обласного і всеукраїнського рівнів. Всього на сторінках у Фейсбук розміщено 682 інформації, на вебсайті - 553. Висвітлено 48 заходів, які відбулися за участю керівництва ЖРДА.

З середини грудня 2023 року на тимчасовій платформі org.ua розпочав роботу новий веб-сайт ЖРДА.

 Систематично наповнювалися розділи та рубрики веб-сайту ЖРДА, оновлювався його контент власними інформаційними матеріалами та тими, які готували структурні підрозділи ЖРДА.

 На виконання доручень Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської ОВА:

– поширювалася актуальна інформація за тематикою безбар’єрності, децентралізації, шахрайства на власних інтернет ресурсах та на сторінках у мережі Фейсбук і веб-сайтах територіальних громад з наступним звітуванням про їх виконання;

– заповнювалися звітні Google-таблиці за інформаційними кампаніями: «Ти як?», «Прозорість та підзвітність», «Стопшахрайство», «Пліч-о-пліч», «Дія.Освіта», «Мобілізація», «Стоп міни!».

Відділ освіти, охорони здоров’я, культури і спорту

Відділ освіти, охорони здоров’я, культури та спорту Житомирської райдержадміністрації, керуючись Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, розпорядженнями обласної і районної державних адміністрацій, а також положенням про відділ, у 2023 році проводив реалізацію державної політики в галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища Житомирського району у галузі освіти, охорони здоров’я, культури та спорту, в умовах запровадження військового стану в Україні.

Освіта

Протягом року особлива увага приділялась безпечним умовам перебування учасників освітнього процесу у навчальних закладах, зокрема: аналізувалась робота громад у частині встановлення автоматизованих систем охоронного обладнання «тривожна кнопка», належного утримання та готовності до використання за призначенням захисних споруд цивільного захисту у закладах освіти.

У 2023 році у співпраці з благодійними організаціями було розподілено між ЗДО Житомирського району благодійну допомогу, бокси з навчально-розвивальними матеріалами, а також методичні посібники.

Охорона здоров’я

У громадах Житомирського району організовувалися виїзні кампанії по забору крові та її еритроцитарних компонентів згідно з графіків. Узагальнювались надані громадами пропозиції до проєкту Плану заходів щодо зниження рівня опромінення населення радоном.

Збиралась та узагальнювалась інформація щодо кількості військовозобов’язаних, яким на час проходження медичного огляду ВЛК із метою визначення придатності до військової служби медико-соціальною експертною комісією була встановлена інвалідність та прийнята постанова «Придатний до військової служби» та «Обмежено придатний до військової служби» в період з 24.10.2022 р.

Окрема увага приділялась спорудам цивільного захисту у закладах охорони здоров’я, надавалися рекомендації щодо їх облаштування, аналізувався стан готовності.

Культура

Протягом року проводився моніторинг стану збереження пам’яток національного значення, які розташовані в межах Житомирського району; об’єктів культурної спадщини, що знаходяться на правах користування або у власності релігійних громад на території району. Щомісяця опрацьовувалися дані щодо розроблення та затвердження в установленому порядку науково-проєктної документації з визначення меж і режимів використання пам’яток місцевого значення та їх зон охорони.

У грудні 2023 року було організовано зустріч учнів 11-х класів із представниками вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів з метою профорієнтації.

Для 200 дітей пільгових категорій Житомирського району (дітей-сиріт, дітей з прийомних сімей та дітей, батьки яких загинули, захищаючи незалежність та суверенітет України) було організовано Новорічні розваги.

У 2023 році значна увага приділялася бібліотечному фонду: аналізувалась кількість документів, збирались дані про необхідність поповнення фондів.

 Надавалися рекомендації щодо відзначення державних свят та пам’ятних дат у територіальних громадах району та проводилось узагальнення проведених заходів.

Організовувалися урочисті заходи з нагоди професійних свят працівників освіти, культури, сільського господарства, волонтерів Житомирського району.

Спорт

У рамках реалізації соціального проєкту «Активні парки – локації здорової України» відділом освіти у 2023 році проводився аналіз кількісного складу координаторів Активних парків з метою їх підготовки; щомісяця надавалась інформація щодо використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання окремих заходів з його реалізації.

Протягом року опрацьовувалась інформація щодо функціонуючих закладів позашкільної освіти у сфері фізичної культури та спорту, зокрема дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спортивних об’єктів Житомирського району, потреб для забезпечення їх роботи; було впорядковано перелік комунальних установ галузі фізичної культури та спорту району. Було забезпечено старт Всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги», для участі у яких зареєструвалися команди територіальних громад Житомирського району.

Служба у справах дітей

Службою у справах дітей Житомирської райдержадміністрації проводилась робота щодо реалізації державної політики по влаштуванню дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в сімейні форми виховання. Пріоритетними напрямками роботи служби було: розвиток національного усиновлення та мережі прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, влаштування в них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

З метою захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, створення умов для реалізації права кожної дитини на виховання в сім'ї служба у справах дітей райдержадміністрації працювала над втіленням у життя законів України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», постанов Кабінету Міністрів України від 24.09.08 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини» (зі змінами), від 08.10.08 № 905 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей» (зі змінами), від 26.04.2022 № 564 «Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу» (зі змінами), від 26.04.2002 № 565 «Про затвердження Положення про прийомну сім’ю» (зі змінами).

Службою у справах дітей райдержадміністрації проведена робота щодо розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Станом на 31.12.2023 на території Житомирського району функціонує 47 прийомних сімей та 21 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 242 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Протягом 2023 року: влаштовано 22 дітей в дитячі будинки сімейного типу та 15 дітей в прийомні сім’ї.

Створений 1 дитячий будинок сімейного типу (Пулинська ТГ)

1 прийомна сім’я (Оліївська ТГ) перейшла в статус - дитячого будинку сімейного типу.

Створено - 7 прийомних сімей на території: Хорошівської ТГ, Тетерівської ТГ, Брусилівської ТГ, Любарської ТГ.

5 дитячих будинків сімейного типу (Брусилівська ТГ, Любарська ТГ, Пулинська ТГ) перейшли в статус - прийомної сім’ї.

У зв’язку з повномасштабним вторгненням РФ на територію України та оголошенням воєнного стану на території нашої держави, у лютому 2022 року багато дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей тимчасово евакуювалися за межі України. Станом на 31.12.2023 за кордоном перебуває: 7 дитячих будинків сімейного типу та 10 прийомних сімей, з якими спеціалісти служби у справах дітей Житомирської райдержадміністрації постійно підтримують зв'язок.

Протягом 2023 року працівниками служби проведено 88 рейдів, обстежено умови проживання: 14 дитячих будинків сімейного типу та 37 прийомних сімей.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації здійснює своєчасне призначення і виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім’ям. Заборгованості по виплаті державної соціальної допомоги та грошового забезпечення батькам-вихователям немає.

Станом на 31.12.2023 року на місцевому обліку з усиновлення перебуває 240 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на регіональному - 237. Впродовж 2023 року на місцевий облік з усиновлення поставлено 61 дитину, 24 дитини, що перебувають на обліку з усиновлення, мають інвалідність.

В Єдиному електронному банку даних дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, службою у справах дітей райдержадміністрації проводиться моніторинг щодо якості та достовірності внесеної інформації та згідно графіку проводиться поновлення інформації щодо перебування та влаштування дітей, які перебувають на обліку з усиновлення.

Впродовж 2023 року громадянами України усиновлено 20 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

На території Житомирського району проживає 129 усиновлених дітей, які виховуються у 105 сім'ях.

Протягом 2023 року було обстежено умови проживання 31 сім’ї, в яких виховуються 48 усиновлених дітей. За результатами обстеження складено відповідні звіти про умови проживання та виховання усиновлених дітей.

Протягом 2023 року на облік кандидатів в усиновлювачі у службі у справах дітей Житомирської райдержадміністрації поставлено 14 подружніх пар та дві одинокі громадянки, з них 13 подружніх пар та одна одинока громадянка пройшли курс підготовки з питань виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та отримали рекомендації в Житомирському обласному центрі соціальних служб. Усім кандидатам службою у справах дітей Житомирської райдержадміністрації видано висновки про можливість бути усиновлювачами та інформацію занесено до ЄІАС «Діти». Ще дві подружні пари чекають на проходження навчання.

Починаючи з 2022 року громадяни України мають змогу отримати консультацію щодо процедури усиновлення дитини через Єдиний державний веб-портал електронних послуг та інтегровані з ним інформаційні системи Мінсоцполітики, так у 2023 році таких звернень було три. В телефонному режимі заявникам було роз’яснено процедуру усиновлення, правові наслідки усиновлення, як для дитини, так і для усиновлювача, права і обов’язки усиновлювачів, порядок здійснення нагляду за умовами проживання і виховання усиновленої дитини, як на території України, так і за її межами та контролю за цільовим використанням допомоги при усиновленні дитини.

Впродовж 2023 року у зв’язку з усиновленням дітей, сім подружніх пар та дві одинокі громадянки знято з обліку кандидатів в усиновлювачі.

На постійній основі кандидатам в усиновлювачі надається повна та достовірна інформація про дітей, які перебувають на місцевому обліку з усиновлення.

Впродовж 2023 року збільшилася кількість звернень громадян України, які виявили бажання усиновити дитину (дітей) дружини /чоловіка – (усиновлення дітей, які проживають з одним із батьків і усиновлені вітчимом (мачухою), таких усиновлень у 2023 році було 33.

Протягом 2023 року працівниками служби у справах дітей Житомирської райдержадміністрації прийнято участь у 52 судових засіданнях по 34 судовим справам щодо усиновлення дітей.

Впродовж 2023 року було проведено 9 засідань комісії з питань захисту прав дитини Житомирської райдержадміністрації.

Спеціалістами служби у справах дітей райдержадміністрації продовжується робота в ЄІАС «Діти», проводиться щоденний моніторинг щодо кількісного та якісного наповнення інформацією про дітей, які перебувають на обліку.

Управлінням соціального захисту

Управління соціального захисту населення Житомирської РДА згідно чинного законодавства здійснює призначення та виплату 18 видів соціальних допомог. Починаючи з 18.09.2023 року Мінсоцполітики впроваджено в промислове середовище програмне забезпечення Єдина інформаційна система соціальної сфери ( далі - ЄІССС), яке дозволяє спеціалістам на удосконаленому рівні здійснити призначення 6 видів допомог.

По 5 справах згідно Указу Президента прийнято рішення про присвоєння почесного звання “Мати-героїня”, 4 особам встановлено статус осіб, які постраждали від торгівлі людьми

На території Житомирського району надається 18 базових соціальних послуг органами місцевого самоврядування.

На сьогодні базові соціальні послуги надаються 7 обласними установами, та 7 установами не державного сектору), а також органами місцевого самоврядування.

Відповідно до обліку багатодітних сімей в Житомирському районі станом на 01 січня 2024 року перебуває 4141 сім’я в яких виховується 14 441 дитина. У 2023 році управлінням соціального захисту населення було виписано та продовжено термін дії 2108 батьківських посвідчень та 2450 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.

В 2023 році оздоровлено 193 дитини Житомирського району, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

За кошти міжнародних спонсорів в закладах відпочинку республіки Польща, Естонія та Італія відпочило 268 дітей пільгових категорій: діти учасників бойових дій, член сім’ї загиблого захисника/захисниці України, діти військовослужбовців, які пропали безвісті в зоні бойових дій.

Органами місцевого самоврядування Житомирського району в 2023 році було виділено 6 134 035 грн. на відпочинок дітей.

Ветеранська політика

Відділ з питань ветеранської політики Житомирської райдержадміністрації був створений в жовтні 2023 року, зі штатною чисельністю 3 одиниці.

Відділ співпрацює з територіальними громадами району зокрема щодо моніторингу інформацій: по кількості загиблих військовослужбовців та членах їх сімей; по місцевим програмах прийнятих в ОТГ для соціального захисту та підтримки ветеранів, військовослужбовців та членів їх сімей та їх реалізація; по питанню забезпечення їх права на житло.

Надавались відповіді на запити на публічну інформацію, на депутатські звернення, звернення на Урядову гарячу лінію.

Відділом розроблена та затверджена розпорядженням голови РВА Районна комплексна

 Програма підтримки ветеранів війни, захисників і захисниць України, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців, захисників і захисниць України на 2024-2025 роки.

Проведено зустріч з Житомирською філією обласного центру зайнятості щодо участі військових у програмах, які реалізовуються центром зайнятості.

Брали активну участь в проєкті Стежками ментального здоров´я в Житомирському районі та приймали участь в заходах з підтримки ментального здоров´я в територіальних громадах району.

Проведена зустріч для ветеранів району з колишнім офіцером, військовим психологом.

Ведення державного реєстру виборців

В перші години широкомасштабної війни в Україні ввели воєнний стан, тому всі загальнодержавні реєстри були відключені, щоб не було витоку конфіденційної інформації про громадян України.

 Одна з основних найбільших баз – це Державний реєстр виборців.

В ній міститься інформація абсолютно про кожного громадянина України, який досягнув 18-річного віку.

 Від 24 лютого 2022 року розпорядником реєстру – ЦВК було прийнято постанову, якою тимчасово, на час дії воєнного стану, припинила функціонування АІКС Реєстру.

 Майже 2 роки реєстр виборців не працював. 14 вересня 2023 року ЦВК було прийнято постанову № 60 «Про введення в тестову експлуатацію автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи “Державний реєстр виборців” та не передбачає будь-якої обробки персональних даних виборців.

 ЦВК є розпорядником Державного реєстру виборців (далі – Реєстр), забезпечує його ведення та функціонування відповідно Закону України “Про Центральну виборчу комісію”.

Робота відділу проводиться постійно незалежно від виборчих процесів.

Так, постановою ЦВК від 22 грудня 2023 року № 83 відновлено функціонування АІКС “Державний реєстр виборців” у частині періодичної актуалізації (періодичного поновлення) бази даних Державного реєстру виборців у порядку, встановленому Законом України “Про Державний реєстр виборців”.

Окрім того, з дня прийняття цієї постанови відділ забезпечує опрацювання відомостей періодичного поновлення Державного реєстру виборців поданих органами, закладами, установами, посадовими особами органів місцевого самоврядування відповідно до ст. 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” за період з лютого 2022 року до листопада 2023 року. Термін опрацювання за кожний період відомостей - 1 тиждень.

Доступ до функцій та підсистем АІКС ДРВ частково обмежений та наданий тільки в обсязі, необхідному для забезпечення опрацювання всіх відомостей періодичного поновлення. Актуалізація буде проведена після відновлення доступу до бази даних.

Працівниками відділу постійно здійснюється відвідування порталу Служби розпорядника Державного реєстру виборців, ознайомлення з повідомленнями та інформацією, що на ньому оприлюднюється.

Також відділом ведення Реєстру були виконані усі організаційні та інженерно-технічні заходи відповідно до календарного плану робіт із захисту інформації в АІКС «Державний Реєстр виборців».

Центральною виборчою комісією спільно з Міжнародною фундацією виборчих систем в Україні (IFES) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Міністерства міжнародних справ Канади та британської допомоги від уряду Великої Британії проведено інформаційні онлайн-вебінари з актуальних питань кібербезпеки і протидії виборчій дезінформації для працівників відділу, які взяли участь відповідно до графіка (08.11.2023; 22.11.2023; 06.12.2023; 20.12.2023 року).

Інформаційно-довідкове та методичне забезпечення діяльності відділу здійснюється розпорядником Реєстру за допомогою офіційного веб-сайту ЦВК, електронної пошти, безпосередньо за допомогою АІКС «Державний реєстр виборців», а також відділом адміністрування Державного реєстру виборців Житомирської ОДА через електронну пошту.

Напрямок цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

Протягом 2023 року відділом з цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Житомирської райдержадміністрації було проведено наступну роботу.

За звітний період до відділу надійшли та були опрацьовані, відповідно до встановлених законом строків звернення, скарги та запити від різних організацій.

Пройдено Етап 2. Збір показників з вимірювання рівня цифрової трансформації у територіальних громадах Житомирського району (30 паспортів індикаторів Індексу цифрової трансформації).

Станом на сьогодні відкрито і функціонують центри надання адміністративних послуг в кожній територіальній громаді Житомирського району.

Сформовано Картку загроз Житомирського району на підставі ідентифікації та аналізу загроз об’єктів, які забезпечують життєдіяльність населення.

19 грудня 2023 року у великій залі засідань Житомирської районної військової адміністрації проведено нараду під головуванням заступника голови Житомирської районної державної адміністрації В’ячеслава АВРАМЕНКА з питань інформаційної гігієни з уповноваженими представниками міських, селищних, сільських рад, які відповідають за інформаційну діяльність та ведення офіційних веб-сайтів громад і сторінок у соціальних мережах, за результатами якої було оформлено протокол наради, а інформаційні матеріали, підготовлені відділом, надіслано на офіційні адреси органів місцевого самоврядування Житомирського району.

Продовжується створення корпоративних скриньок (за потреби) посадовим особам Житомирської райдержадміністрації, допомога і консультації з питань використання.

Підготовлено проєкту розпорядження начальника Житомирської районної військової адміністрації «Про затвердження Положення про відділ з цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області» та внесення змін до Положення про відділ, в результаті чого проведено державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу.

Надалі триває співпраця з Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Київ) з приводу передачі реєстраційних справ.

7 жовтня 2023 року здійснено реєстрацію відділу в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі (ЄСІТС).

Надано допомогу в технічному забезпеченні та участь відділу у Конгресі місцевих та регіональних влад (04 жовтня 2023 року та 15 грудня 2023 року).

Напрямок економіки

Протягом 2023 року відділом економіки, агропромислового розвитку та з питань управління майном спільної власності райдержадміністрації систематично здійснювався моніторинг:

  • показників основного кола підприємств;
  • заборгованості заробітної плати підприємств району та направлено відповідь до Департаменту;
  • наявних підприємств будівельної індустрії із зазначенням проектної потужності та фактичного об’єму виробництва (стану виробництва) в Житомирському районі;
  • проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно;
  • заборгованості населення за спожиті житлово-комунальні послуги;
  • оснащеності вузлами комерційного обліку теплової енергії та водопостачання;
  • кількості штатних працівників у житлово- комунальних господарствах міських, селищних, сільських рад.

Постійна співпраця з Департаментом агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації, територіальними громадами району, агропідприємствами та промисловими підприємствами району (надання відповідей, консультацій та роз’яснень).

Збір, аналіз та виконання контрольних документів, які надходять до відділу економіки, агропромислового розвитку та з питань управління майном спільної власності райдержадміністрації.

Робочою групою щомісячно проводилась роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо легалізації трудових відносин.

Постійно надається методична допомога під час прийняття, розгляду та оформлення документів щодо бронювання військовозобов'язаних, які працюють на підприємствах, що розташовані на території району.

Напрямок містобудування та архітектури

Відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації забезпечує сталий розвиток містобудівної діяльності на території Житомирського району.

Впродовж 2023 року організовано та проведено 8 засідань архітектурно-містобудівних рад, на яких було розглянуто 62 детальних планів території для покращення планування та забудови території області.

Відділом забезпечено належну роботу в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва на території Житомирського району, а саме: видано 194 будівельних паспортів забудови земельної ділянки; видано 37 містобудівних умов і обмежень для проектування обʼєктів будівництва; видано 35 паспортів прив’язки для здійснення підприємницької діяльності.

Проведено роботу з аналізу, наповненню та оновленню інформації геопорталу Житомирської області для створення архіву матеріалів містобудівної документації регіонального та місцевого рівнів в геоінформаційному просторі (оцифровано та внесено всі (за 2023 рік 126 ДПТ) за межами населених пунктів, замовником яких була Житомирська райдержадміністрація) та 28 ДПТ замовником яких були Глибочицька та Станишівська ОТГ.

Поводився збір, опрацювання та підготовка матеріалів для формування завдань на розроблення ДПТ в територіальних громадох району. Організовано збір та оновлення інформації про об’єкти, що підлягають обстеженню та оцінці ступеня безбарєрносності. Щоденно надається інформації щодо пошкоджених об’єктів в зв’язку з збройною агресією російської федерації для можливості прийняття обґрунтованих та ефективних управлінських рішень щодо відновлення зруйнованих територій.

Напрямок оборонної роботи та цивільного захисту населення

Робота відділу оборонної роботи та цивільного захисту, охорони праці Житомирської райдержадміністрації протягом року здійснювалась відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про основи національного спротиву», Кодексу цивільного захисту України, розпорядчих актів Житомирської обласної військової адміністрації, розпоряджень начальника Житомирської районної військової адміністрації, положення про відділ та інших нормативних актів.

Надавалась консультативна та методична допомога зацікавленим органам місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту.

Проводився моніторинг стану цивільного захисту, зокрема захисних споруд, які знаходяться на балансі територіальних громад району.

Здійснювався контроль за організацією функціонального навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту за 2023 рік.

Здійснювався аналіз отриманих матеріалів згідно окремих доручень ОДА, РДА, в межах компетенції відділу.

Виконувались протокольні рішення за результатами селекторних нарад в Офісі Президента України зі збору та узагальнення звітної інформації, які відносяться до компетенції відділу.

Надіслана узагальнена інформація Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації щодо Плану проведення заходів евакуації працівників ГУ ДПС та визначення безпечних пунктів для тимчасового їх розміщення.

Узагальнена інформація та надана Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації щодо підключення представників органів місцевого самоврядування до інформаційної системи «Облік та візуалізація захисних споруд цивільного захисту".

 Проводились організаційно – масові заходи, а саме:

  1. Проведено 3 чергових засідання районної комісії ТЕБ та НС.
  2. Проведено 13 засідань з питань виконання мобілізаційних завдань у Житомирському районі.

Збільшено фонд захисних споруд цивільного захисту. У 2023 році завершено будівництво:

  • 7 захисних споруд цивільного захисту;
  • 10 споруди подвійного призначення;
  • 4 швидко споруджуваних захисних споруд цивільного захисту.

Улаштовано 37 найпростіших укриттів. Наразі фонд захисних споруд складає 1497 укриттів, з них 450 протирадіаційних укриттів, 91 сховищ та 956 найпростіших укриттів.

З початку 2023 року виділено кошти із регіонального та місцевих бюджетів на фінансування робіт з приведення у готовність захисних споруд у сумі 18 897 344, 13 грн., на улаштування найпростіших укриттів –
100 640 826, 17 грн., на будівництво захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення із відповідними захисними властивостями та швидко споруджуваних захисних споруд цивільного захисту 143 806 508 грн.

З метою захисту населення, об’єктів критичної інфраструктури та об’єктів життєзабезпечення населення спільно з територіальними громадами підготовлено та затверджено 17 програм та розроблено 7 проєктів підвищення стійкості територіальних громад до кризових ситуацій.

У зв’язку із можливими масовими атаками з боку російської федерації з вересня місяця розпочата кампанія з створення мобільних вогневих груп. Було придбано та укомплектовано 18 автомобілів (включно з м. Житомир) типу пікап з обладнанням: прожектори, тепловізори, лазерні указки, планшети, засоби зв’язку, ретранслятори та бронезахист.

У 2023 році закуплено та передано відповідно до програми надання матеріально-технічної допомоги підрозділам територіальної оборони на території Житомирського району в/ч А7307: тепловізійні приціли AGM Rattler TS25-256 у кількості 12 шт, супутникові модеми Starlink Internet Satellite DishKit V2 у кількості 4 шт, проведено поточні ремонти та технічне обслуговування автомобілів, придбано талони на паливо та запасні частини до автомобіля, планшети у кількості 22 шт (загальна сума витрат 1 504 600,20 грн.).

Архівний відділ

Протягом року проведено 10 засідань постійно діючої експертної комісії архівного відділу, на яких розглянуто і схвалено документи 155 установам району, з них 128 описів справ постійного зберігання на 3107 од.зб., 86 описів з кадрових питань (особового складу) на 1260 од.зб., 66 актів про вилучення для знищення документів не внесених до Національного архівного фонду (НАФ) на 123821 справу.

На постійне зберігання до архівного відділу було прийнято 2183 справ.

Протягом року до архівного відділу надійшло всього 5707 запитів, з них на особистому прийомі розглянуто 4463 звернень (план 2330). Видано 6321довідку.

Організовано 36 виставок архівних документів. Тематика фотодокументальних виставок: до Дня Соборності України, до Дня Чорнобильської трагедії, Конституції України, незалежності України, Героїв Небесної Сотні, Дня Захисника та захисниць України, до Дня пам’яті жертв Голодомору та до Дня пам’яті жертв Бабиного Яру.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь