Житомирська районна державна адміністрація
Житомирська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Проєкт "Таємний покупець" для покращення якості обслуговування ПФУ

Дата: 01.07.2024 09:52
Кількість переглядів: 162

Міністерство соціальної політики України спільно з Пенсійним фондом України (ПФУ) розпочинають нову ініціативу під назвою "Таємний покупець". Цей проєкт спрямований на виявлення недоліків в обслуговуванні громадян у відділеннях ПФУ по всій країні та вдосконалення якості надання послуг.

Фото без опису

"Одним з ключових напрямків роботи Мінсоцполітики є забезпечення доступності та зручності отримання соціальних послуг для українців", - зазначила Міністр соціальної політики Оксана Трибушна. "Проєкт "Таємний покупець" допоможе нам виявити проблемні моменти в роботі відділень ПФУ та вжити заходів для їх усунення. Ми прагнемо, щоб кожен громадянин, який звертається до ПФУ, отримував якісну та оперативну допомогу".

В рамках проєкту "Таємні покупці" відвідуватимуть відділення ПФУ в різних регіонах України, оцінюючи рівень обслуговування за низкою критеріїв, таких як:

  • Ввічливість та компетентність персоналу
  • Швидкість та простота оформлення документів
  • Доступність інформації та роз'яснень
  • Якість роботи з онлайн-сервісами
  • Загальне враження від відвідування відділення

Отримані дані будуть проаналізовані Мінсоцполітики та ПФУ для виявлення системних проблем та визначення пріоритетів для покращення роботи. На основі цих даних буде розроблено план заходів, спрямованих на підвищення якості обслуговування громадян у відділеннях ПФУ.

Додатково до моніторингу з боку "таємних покупців", буде проведено також опитування отримувачів послуг ПФУ. Це допоможе отримати більш комплексну картину того, як громадяни оцінюють роботу Фонду. Опитування стосуватиметься таких питань, як:

  • Процедура призначення пенсій
  • Надання субсидій
  • Підтвердження особи
  • Доступ до державних соціальних виплат
  • Інші послуги ПФУ

Завдяки проєкту "Таємний покупець" та опитуванню отримувачів послуг Мінсоцполітики та ПФУ прагнуть:

  • Зробити процес отримання послуг ПФУ більш зручним та комфортним для громадян
  • Підвищити рівень клієнтського сервісу
  • Вдосконалити роботу відділень ПФУ
  • Забезпечити прозорість та підзвітність у роботі Фонду

Мінсоцполітики та ПФУ закликають усіх громадян, які користуються послугами Фонду, взяти участь в опитуванні та поділитися своїми відгуками. Це допоможе зробити роботу ПФУ кращою для всіх.

Для отримання додаткової інформації про проєкт "Таємний покупець" та опитування, будь ласка, відвідайте вебсайти Мінсоцполітики та ПФУ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь