Проєкт концепції профільної освіти на прикладі академічного ліцею в Житомирі
Як можна втілити профільну середню освіту на практиці? Пропозиція відповіді є в проєкті концепції та курикулуму для профільної середньої освіти на прикладі ліцею в Житомирі.
Їх нещодавно презентував Міжнародний благодійний фонд SavED спільно з Міжнародною благодійною організацією FCA Finn Church Aid і Житомирською міською радою.
Ліцей матиме природничо-математичне спрямування, а навчання акцентуватимуть на проєктній роботі й модульному принципі освіти.
Ключова особливість концепції та курикулуму — це індивідуальна освітня траєкторія для кожного учня чи учениці.
Насамперед учні обиратимуть один із 4 напрямів навчання:
вільні науки;
медицина та біотехнології, екологія;
інформаційні технології;
інженерія, конструювання, матеріалознавство.
Після цього індивідуальна освітня траєкторія учня або учениці формуватиметься з компонентів:
обовʼязкових для всіх напрямів;
обовʼязкових у межах обраного напряму;
за вибором у межах напряму;
за вибором поза напрямом.
Більше читайте на сайті МОН за покликанням: bit.ly/3NyiYwb.