Інформаційна довідка про розгляд запитів на публічну інформацію в Житомирській районній державній адміністрації у січні-вересні 2021 року
З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирській районній державній адміністрації проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Надання публічної інформації райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.
З 1 січня по 30 вересня 2021 року до райдержадміністрації надійшло 47 інформаційних запитів.
За категорією запитувачів отримано:
- 26– від фізичних осіб;
- 17 – від юридичних осіб;
- 4– від громадських організацій.
Основна інформація, яка цікавила запитувачів: аграрна політика та земельні відносини , надання копій документів, інше.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:
- електронною поштою – 32;
- поштою – 15.
На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.