Змінено форму звернення для уточнення даних е-Посвідчення ветерана у Дії
Це необхідно для підвищення ефективності Єдиного державного реєстру ветеранів війни та поліпшення якості, пришвидшення опрацювання звернень, - повідомляють у Мінверетанів.
“Проаналізовано понад 30 тисяч звернень щодо уточнення даних в електронному посвідченні ветерана на повноту заповнення та на якість отриманої інформації. З них понад 50% – це дублі й звернення з помилками, неточностями та з відсутніми документами для здійснення однозначної ідентифікації. Саме тому ми змінили логіку форми – додали довідники, автоматизовану перевірку кількох параметрів та зробили інтеграцію з системою електронної ідентифікації ID.GOV.UA, що суттєво підвищує якість заповнення звернень. Ми також продовжуємо працювати над якістю даних в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни та автоматизацією обмінів з іншими розпорядниками інформації, щоб звернення щодо уточнення даних були поодинокі”, – інформує заступник Міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Павло Бортніков.
Важливо
Не потрібно повторно подавати звернення для уточнення даних в е-Посвідчення, якщо воно вже подане! Винятком є лише ті, хто направив звернення з неточностями, помилками й з частково або повністю відсутніми документами для здійснення однозначної ідентифікації. В таких випадках направлено лист від Мінветеранів з проханням заповнити нову форму.
Форма звернення знаходиться на офіційному сайті Мінветеранів у розділі “Контакти”.